فیلتر رگولاتور یا Filter Regulator یکی از قطعات صنعتی در واحد مراقبت مهم است که در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ کاربرد دارد. دقت و اعمال استانداردها از شاخصه های مهم هر صنعتی به شمار می روند، و به عبارت بهتر نبود این دو شاخصه می تواند چالش ها و اختلالات مهمی را ایجاد کند. صنعت و مهندسی ارتباط مستقیم و پیوسته ای با یکدیگر دارند و از آنجایی که دقت اندازه گیری در مهندسی جز مهمترین بحث ها می باشد در نتیجه، در صنعت نیز که وابسته به طرح های مهندسی است، اندازه گیری و دقت در انجام آن اهمیت بالایی دارد. در صنعت هرچه اندازه گیری دقیق تر باشد، در صد خطا کمتر بوده و بازدهی و همچنین موفقیت پروژه بیشتر خواهد شد. به عبارت دیگر در صنعت و تولید شاخصه و استانداردهایی وجود دارند که رعایت آنها الزامی و جدی است. برای رعایت این استانداردها شرکت های تخصصی در سراسر دنیا مشغول به کار هستند و هر کدام قطعات خاصی را تولید می کنند. در بیان ساده تر برای اعمال اندازه گیری دقیق در صنایع ابزارهای مختلفی طراحی شده و چند قطعه در کنار یکدیگر بخشی از یک صنعت را مدیریت و کنترل می کنند. دامنه تنوع ابزار اندازه گیری در صنایع بسیار زیاد است. بعضی از این ابزار قابلیت اندازه گیری لحظه ای دارند و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، مثل داده های دیجیتالی، اندازه گیری لحظه ای را اعلام می کنند و بعضی از ابزار دیگر نیز کارکرد مکانیکی دارند اما بر پایه اصول مهندسی طراحی و تولید شده اند.

فیلتر رگولاتور یک قطعه صنعتی بسیار مهم است که بر روی رگولاتور نصب می شود. رگولاتور نیز برای ایجاد فشار و اندازه گیری دقیق و تعریف شده بر روی یک سیستم پنوماتیک نصب می شود. قبل از معرفی Filter Regulator به معرفی واحد مراقبت می پردازیم تا زمینه بهتری برای آشنایی با این محصول فراهم شود.

تعریف واحد مراقبت پیش نیاز معرفی فیلتر رگولاتور
تعریف واحد مراقبت پیش نیاز معرفی فیلتر رگولاتور
تعریف واحد مراقبت پیش نیاز معرفی فیلتر رگولاتور

تعریف واحد مراقبت پیش نیاز معرفی Filter Regulator

فیلتر رگلاتور یکی از قطعاتی است که در واحد مراقبت سیستم های پنوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله منظور از واحد مراقبت همان واحد مراقبت پنوماتیک است و ما قصد داریم یکی از مهمترین قطعات این بخش، یعنی فیلتر رگلاتور را معرفی کنیم. سیستم های پنوماتیک در صنایع مختلف و در ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم پنوماتیک همانند اهمیت خود، در برابر شرایط مختلف از جمله هوای آلوده و مرطوب حساس هستند و باید هوای سالم به آنها رسیده شود تا بازدهی مناسب داشته باشند، به همین دلیل از قطعات مختلفی برای ایجاد شرایط مناسب استفاده می شود که به مجموعه آنها واحد مراقبت گفته می شود. واحد مراقبت مجموعه ای است که هدف از طراحی آن ایجاد شرایط مناسب برای کارکرد سیستم پنوماتیک است. این واحد مراقبت شامل قطعاتی مثل رگولاتور، Filter Regulator و همچنین روغن زن می باشد. از مهمترین انواع واحد مراقبت که در بازار ایران دارای محبوبیت هستند، می توان به این برندها اشاره کرد:

  • متال ورک محصول کشور ایتالیا
  • ایرتک
  • اس کا پی کره جنوبی
  • فستو آلمان
  • Aventics (آلمان)
  • Aignep (ایتالیا)
  • شاکو

Filter Regulator موضوع اصلی این مقاله است، و ما در ادامه این متن قصد داریم به صورت تخصصی در مورد فیلتر رگلاتور مطالبی ارائه دهیم، اما از آنجایی که Filter Regulator با دیگر قطعات یک واحد مراقبت پنوماتیک در ارتباط است، در ابتدا به صورت مختصر به معرفی سایر اجزای این واحد مراقبت مثل، روغن زن و رگولاتور می پردازیم.

آشنایی با روغن زن پیش مقدمه شناخت فیلتر رگولاتور
آشنایی با روغن زن پیش مقدمه شناخت فیلتر رگولاتور
آشنایی با روغن زن پیش مقدمه شناخت فیلتر رگولاتور

استعلام قیمت و خرید انواع فیلتر رگولاتور

جهت مشاوره و خرید انواع Filter Regulator با کارشناسان این شرکت تماس حاص فرمایید.

آشنایی با روغن زن پیش مقدمه شناخت فیلتر رگولاتور

فیلتر رگولاتور یکی از قطعاتی است که در کنار روغن زن در واحد مراقبت سیستم های پنوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. در واحد مراقبت سیستم های پنوماتیک می بایستی قطعات مختلفی در کنار هم فعالیت داشته باشند تا روند کلی یک پروژه به خوبی انجام گیرد. برای همین منظور فشردگی کار و همچنین نزدیکی قطعات به هم می تواند باعث ایجاد اصطکاک و قفل یک قطعه و ایجاد اختلال در کارکرد یک مجموعه شود. برای رفع این مشکل و جلوگیری از اختلال در کار واحد مراقبت و همچنین خرابی جدی دستگاه ها، توصیه می شود قطعات روغن خور، در بازه های زمانی تعریف شده و توسط یک وسیله تخصصی روغن کاری شوند. برای انجام این کار از روغن زن در واحد مراقبت استفاده می شود. در واقع برای تزریق روغن به قطعاتی مثل عملگرها و شیرها، روغن مورد نیاز توسط روغن زن به هوای فشرده سیستم تزریق می شود. روغن زن از قطعات مختلفی تشکیل شده و به وسیله آن می توان میزان روغن مورد نیاز را به سیستم تزریق کرد. با استفاده از روغن زن می توان روغن های مختلفی را به یک سیستم پنوماتیک تزریق کرد. انتخاب نوع روغن و میزان آن مسئله مهم و تخصصی است که کارشناسان یک پروژه می بایستی در مورد آن تصمیم گیری نمایند.

آشنایی با رگولاتور، پیش مقدمه معرفی فیلتر رگولاتور
آشنایی با رگولاتور، پیش مقدمه معرفی فیلتر رگولاتور
آشنایی با رگولاتور، پیش مقدمه معرفی فیلتر رگولاتور

آشنایی با رگولاتور، پیش مقدمه معرفی فیلتر رگلاتور

فیلتر رگولاتور یکی از قطعات اصلی رگولاتورهای صنعتی به شمار می رود. و برای آشنایی با این قطعه لازم است در ابتدا با رگولاتور آشنا شویم. رگولاتور (به انگلیسی regulator) واژه ای است که از کلمه regulate به معنای تنظیم کننده جریان گرفته شده است. به عبارت دیگر رگولاتور یک قطعه است که برای کنترل و تعدیل سازی ورودی یک ماده به یک سیستم استفاده می شود. این ورودی ها می توانند شامل مایعات تبخیری، گاز و حتی ولتاژهای الکتریکی باشند. رگولاتور در حالت کلی ورود جریان به یک سیستم را با میزان فشار معینی که برای آن تعیین شده، تنظیم می کند. با توجه به این که ماده ورودی به رگولاتورها متفاوت است، و سیستم هایی که رگولاتورها در آن استفاده می شوند متفاوت و گسترده هستند، در نتیجه نمونه های مختلفی از رگولاتور تولید شده است که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • رگولاتور گازی
  • رگولاتورهای الکتریکی
  • رگولاتورهای مایعات

Filter Regulator گازی یا همان پنوماتیک قطعه ای است که عمدتا برای رگولاتورهای صنعتی و بخش خانگی استفاده می شود. در حالت کلی رگولاتورها به دو دسته رگولاتورهای خانگی و صنعتی تقسیم می شوند که رگولاتورهای خانگی برای همه ما آشنا هستند و قطعاتی هستند که برای تنظیم فشار گاز سیلندرها و در کل گاز خانگی استفاده می شوند، اما در مقابل این قطعات کوچک رگولاتورهای حرفه ای صنعتی قرار دارند. رگولاتورهای صنعتی معمولا برای مخازن بزرگ و فشارهای بالا تولید می شوند. این رگولاتورهای با توجه به صنعتی که مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی های خاصی دارند. برای مثال این رگولاتورها باید از مواد مقاوم ساخته شده و در برابر گازها، مایعات خورنده و گاها سمی و پوسنده مقاومت داشته باشند. رگولاتورهای صنعتی مجهز به قطعات مختلفی هستند که یکی از مهمترین آنها Filter Regulator است، که در ادامه این متن به معرفی آن می پردازیم.

فیلتر رگولاتور چیست؟
فیلتر رگولاتور چیست؟
فیلتر رگولاتور چیست؟

فیلتر رگولاتور چیست؟

فیلتر رگولاتور یک قطعه صنعتی کوچک اما بسیار مهم می باشد که نقش موثری در انجام عملیات مختلف یک پروژه دارد. در واقع این قطعه جزئی از واحد مراقب یک سیستم به شمار می رود. رگولاتورهای گازی یا پنوماتیک متداول ترین انواع رگولاتورها هستند که در صنعت از آنها استفاده می شود. این رگولاتورها برای کارکرد مناسب و اصولی نیاز به یک قطعه مهم برای اعمال استاندارد سازی هوای ورودی دارند، و این قطعه مهم فیلتر رگلاتور است.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که وجود آن برای کارکرد رگولاتور لازم و ضروری است. در واقع هوایی که در محیط وجود دارد و ما نیز آن را تنفس می کنیم حاوی مقادیری رطوبت است. رطوبت به مقدار بخاری گفته می شود که در واحد حجم از هوا وجود دارد. هوا در سیستم های پنوماتیک به صورت فشرده وارد می شود و این مسئله باعث تجمع رطوبت در این سیستم ها و مخصوصا کف کمپرسورها شده که در نتیجه آن پوسیدگی و خرابی در این تجهیزات رخ می دهد. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند از Filter Regulator استفاده می شود. فیلتر رگولاتور رطوبت موجود در یک ورودی را جذب کرده و باعث کارکرد بهتر اصولی یک سیستم می شود. Filter Regulator نیز به عنوان یک قطعه مهم از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. برای مثال آب موجود در گاز ورودی به مرور زمان در درون استکانی فیلتر جمع می شود و بسته به نوع فیلتر به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک تخلیه می شود.

فیلتر رگلاتور همچنین برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به یک سیستم پنوماتیک نیز کاربرد دارد. در بعضی مناطق و همچنین محیط های کاری گرد و غبار جزئی از شرایط محیطی است، به همین دلیل از این لحاظ نیز سیستم های کاری یک پروژه به وسیله این قطعه مراقبت می شوند. Filter Regulator به عنوان یک قطعه کاربردی مهم در رگولاتورها، از مواد اولیه مختلفی تولید می شود و سایز های متنوعی دارد که باید بر اساس نوع رگولاتور آن را انتخاب و خریداری کرد.

معرفی انواع فیلتر رگولاتور
معرفی انواع فیلتر رگولاتور
معرفی انواع فیلتر رگولاتور

معرفی انواع فیلتر رگولاتور

فیلتر رگولاتور به عنوان بخش مهم یک رگولاتور صنعتی، و بخشی از واحد مراقبت یک سیستم، به روش های مختلفی قابلیت دسته بندی دارد. برای مثال این قطعه مهم از مواد اولیه های مختلفی تولید می شود که این مواد اولیه ها باید در مقابل شرایط محیطی مختلف مقاومت داشته باشند. از جمله این مواد می توان به فلز برنج و همچنین فیلترهای نمدی اشاره کرد. در نتیجه می توان نوع مواد اولیه زا عاملی برای تقسیم بندی انواع فیلتر رگلاتور دانست.

فیلتر رگلاتور همچنین در سایزهای مختلفی نیز تولید می شود. که هر سایز آن در سیستم و موارد خاصی کاربرد دارد. از مهم ترین سایزهای Filter Regulator می توان به یک اینچ، سه چهارم اینچ، یک چهارم اینچ، یک دوم اینچ، یک هشتم اینچ، سه هشتم اینچ، دو اینچ، یک و یک دوم اینچ و همچنین یک و یک چهارم اینچ اشاره کرد. البته سایزهای دو قسمتی مثل سه چهارم اینج به صورت یک تکه و سایزهایی مثل یک و یک دوم اینچ به دلیل ابعاد بزرگتر به صورت دو تکه عرضه شده و در سیستم های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که رطوبت موجود در هوای فشرده را جذب و پس از رسیدن به میزان تعیین شده می بایست آن را تخلیه کرد. تخلیه این قطعه به صورت دستی و اتوماتیک انجام می شود و به همین دلیل فیلترهای رگولاتور نیز در دو نوع اتومات و دستی تولید می شوند.

Filter Regulator قطعه صنعتی است که امروزه کمپانی های مختلفی در سراسر دنیا آن را تولید می کنند و هر برند ادعای تولید محصولات با کیفیتی را دارد، به همین دلیل می توان فیلترهای رگولاتور را بر اساس برند تولیدی نیز به دسته های مختلفی تقسیم بندی کرد. اما در حالت کلی توصیه می شود برندهای معتبر و با کیفیت را تنها از طریق مراکز معتبر فروش تهیه کنید.

موارد کاربرد و استفاده از فیلتر رگولاتور
موارد کاربرد و استفاده از فیلتر رگولاتور
موارد کاربرد و استفاده از فیلتر رگولاتور

موارد کاربرد و استفاده از Filter Regulator

فیلتر رگولاتور یا همان واحد مراقبت سیستم های پنوماتیک از ورود آلاینده ها به یک سیستم پنوماتیک جلوگیری می کند. و در هر سیستم پنوماتیک که از رگولاتور برای آن استفاده شود، استفاده از فیلتر رگولاتور لازم و ضروری است. در سیستم های پنوماتیک هوای فشرده اساس کاری یک پروژه است، که Filter Regulator ضایعات و رطوبت آن را حذف کرده، و هوای عاری از ضایعات را به سیستم مورد نظر تزریق می کند. به عبارت دیگر می توان این قطعه را به عنوان واحد مراقبت سیستم پنوماتیک و مهمترین قطعه برای افزایش عمر قسمت های مختلف دانست. برای مثال ورود هوای ناسالم می تواند باعث پوسیده شدن اورینگ و پکینگ ها در جک ها، شیرهای فرمان بادی، بدنه جک ها و شیرهای فرمان باد شود. همچنین اگر در سیستم های رنگ نیز از Filter Regulator استفاده نشود، مشکلاتی مثل حفره های آب و یا ناهمواری در سطح رنگ های اجرا شده مشاهده می شود. اما  در حالت کلی از فیلتر رگلاتور برای این موارد استفاده می شود:

  • صنایع تولید خودرو
  • صنایع تولید مواد بهداشتی، شست و شو و آرایشی
  • صنایع تولید دارو
  • صنایع تولید مواد غذایی
  • صنایع ساختمانی
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع تولید و ریسندگی الیاف نساجی
  • و غیره
نکات مهم در نحوه نصب انواع فیلتر رگولاتور
نکات مهم در نحوه نصب انواع فیلتر رگولاتور
نکات مهم در نحوه نصب انواع فیلتر رگولاتور

نکات مهم در نحوه نصب انواع فیلتر رگولاتور

فیلتر رگولاتور به عنوان یکی از قطعات اصلی و مهم دستگاه های مبتنی بر سیستم های پنوماتیک به شمار می رود که وجود اختلال در آن می تواند صدمات غیر قابل جبرانی را به یک پروژه و ماشین آلات آن وارد نماید. این مورد یکی از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید Filter Regulator باید به آن توجه داشت. در نتیجه لازم است یک قطعه با کیفیت و مناسب خریداری شود.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که در مدل ها و ظرفیت های مختلفی تولید می شود و به همین دلیل باید در اولین گام خرید فیلتر رگلاتور، از نیاز خود اطلاع داشت تا بتوان بر اساس نیاز واقعی و درست خود، خرید موفقی را انجام داد. از آنجایی که رگولاتور در انواع مدل های مختلف تولید می شود، در نتیجه باید یک فیلتر سایز مناسب را برای یک رگولاتور خریداری کرد.

Filter Regulator در انواع مختلف و برندهای متعدد با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود. به طور طبیعی اکثر خریداران تمایل دارند خرید خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهند. اما نکته مهم خرید فیلترهای رگولاتور با ضمانت نامه فروش است. اکثر کمپانی های بزرگ تولید کننده این قطعه محصولات خود را با ضمانت فروش عرضه می کنند، توصیه می شود در هنگام خرید به گارانتی داشتن محصول خریداری شده توجه کنید.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که امروزه توسط شرکت های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شود و تعدادی از این برندها که توسط کمپانی های حرفه ای تولید می شوند زبانزد و محبوب هستند، اما در کنار برندهای محبوب Filter Regulator ، نمونه های کم کیفیت نیز وجود دارند که استفاده از آنها می تواند سلامت کار و قطعات یک پروژه را با خطر مواجه کنند. به همین دلیل توصیه می شود برای خرید برندهای محبوب و شناخته شده انواع فیلتر رگولاتورهای صنعتی، به نمایندگی های معتبر مراجعه شود. امروزه به دلیل اهمیت این قطعه در صنایع مختلف نمایندگی هایی از برندهای مختلف در استان های مختلف ایران راه اندازی شده اند که محصولات با کیفیت را عرضه می کنند. توصیه می شود برای خرید انواع فیلتر رگلاتور به نمایندگی های معتبر از جمله این نمایندگی فروش، یعنی مجموعه مگا کنترل مراجعه شود.

نکات مهم در نصب فیلتر رگولاتور
نکات مهم در نصب فیلتر رگولاتور
نکات مهم در نصب فیلتر رگولاتور

نکات مهم در نصب Filter Regulator

فیلتر رگولاتور به عنوان بخش مهمی از واحد مراقبت یک سیستم پنوماتیک دارای حساسیت های مختلفی جهت نصب است، به همین دلیل توصیه می شود برای نصب اصولی آن استانداردهای تعریف شده لحاظ گردد. برای مثال جهت نصب اصولی این قطعه معمولا همراه قطعه فروخته شده یک کاتالوگ ارائه می شود که در آن مشخصات کلی Filter Regulator و همچنین نحوه نصب آن توضیح داده شده است، و می توان بر اساس توضیحات ارائه شده کار نصب این قطعه را انجام داد. همچنین اگر فیلتر رگولاتور مورد نظر از یکی از برندهای معتبر و نمایندگی های آنها تهیه شده است می توان، برای نصب آن از متخصصان و کارشناسان این مراکز کمک گرفت.

فیلتر رگلاتور به عنوان یک قطعه صنعتی در سایزهای مختلفی تولید می شود. باید در هنگام خرید و نصب با توجه به سایز سایر اتصالات، کار نصب آن را انجام داد. گاهی مشاهده می شود که به دلیل سایز مختلف Filter Regulator با رگولاتور از اتصالات تبدیلی برای سوار کردن این قطعات بر هم استفاده می شود که این کار به هیچ وجه توصیه نمی شود، و باید برای کسب نتیجه درست از این قطعه در جای مناسب استفاده شود.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که نصب نامناسب آن می تواند صدمات و اختلالاتی قابل توجهی را در سیستم پنوماتیک ایجاد کند. برای مثال اگر این قطعه به صورت اصولی نصب نشود، رطوبت های گرفته شده و جمع شده در نشیمنگاه فیلتر توانایی تخلیه نخواهند داشت، و ورود آنها به یک سیستم پنوماتیک می تواند خسارت های غیر قابل جبرانی از جمله پوسیدگی و خرابی کامل تجهیزات را در پی داشته باشد. در حالت کلی Filter Regulator به دو صورت دستی و اتوماتیک قابلیت تخلیه دارد، و در هنگام نصب باید به این مورد مهم توجه داشت.

فیلتر رگلاتور قطعه ای تخصصی است که ما در این مجموعه برای فروش و همچنین نصب اصولی آن می توانیم به شما در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم.

قیمت خرید و فروش انواع فیلتر رگولاتور
قیمت خرید و فروش انواع فیلتر رگولاتور
قیمت خرید و فروش انواع فیلتر رگولاتور

قیمت خرید و فروش انواع فیلتر رگولاتور

فیلتر رگولاتور یا همان مهمترین بخش واحد مراقبت سیستم های پنوماتیک، قطعه ای است که اکثرا به عنوان یک کالای وارداتی در بازار ایران شناخته می شود، و به همین دلیل  قیمت های مختلفی از برندهای مختلف آن در بازار وجود دارد و یکی از دلایل اصلی نوسانات قیمت خرید و فروش فیلتر رگولاتور ناپایداری قیمت ارز است، و به همین دلیل این محصول با قیمت های مختلفی عرضه می شود. در حالت کلی قیمت انواع فیلتر رگولاتور به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول برند آن است. امروزه می توان این محصول را با برندهای مختلفی خریداری کرد و به طبع هرچه برند معتبرتر و بهتر باشد، قیمت آن در بازار بیشتر خواهد بود. البته در این مورد می توان برندهای مطرح را با قیمت مناسب از طریق نمایندگی های معتبر فروش تهیه کرد.

فیلتر رگولاتور محصولی است که در هر برند و در مدل های مختلفی تولید می شود، و به همین دلیل قیمت آن نیز به مدل های مختلف تولید شده نیز بستگی دارد. برای همین می توان مدل و کاربرد یک فیلتر رگلاتور را در قیمت نهایی آن موثر دانست.

فیلتر رگولاتور قطعه مهمی است که قطعا به وسیله کمپانی های مطرح تولید کننده این محصول و به همراه ضمانت نامه فروش عرضه می شود. بعضی از فروشندگان برای شانه خالی کردن از خدمات پس از فروش این محصول قیمت خرید و فروش فیلتر رگولاتور کمی پایین تر آورده و بدون ضمانت فروش عرضه می کنند، که در این صورت قطعا داشتن ضمانت فروش می تواند تاثیر بهتری بر کیفیت خرید و اطمینان خاطر خریدار داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود فیلتر رگولاتور را در برندهای مختلف با ضمانت نامه معتبر فروش تهیه کنید. برای این کار می توانید به نمایندگی های معتبر فروش این محصول مراجعه کنید. در این مراکز می توانید انواع فیلتر رگلاتور را با ضمانت نامه معتبر و همچنین بهترین قیمت فروش تهیه کنید.

قیمت خرید و فروش انواع فیلتر رگولاتور
قیمت خرید و فروش انواع فیلتر رگولاتور
قیمت خرید و فروش انواع فیلتر رگولاتور

مزایای خرید Filter Regulator از نمایندگی های معتبر

فیلتر رگولاتور قطعه مهمی است که می توان آن را در بازار فروش  به شکل های مختلفی خریداری کرد. معمولا فروشگاه های عرضه لوازم صنعتی این قطعه را به مانند سایر ابزار و قطعات دیگر به صورت معمولی عرضه می کنند، و در برابر خرابی محصول و یا خدمات پس از فروش آن هیچگونه تعهدی را قبول نمی کنند و این موضوع می تواند در آینده و در صورت خرابی احتمالی قطعه به ضرر خریداران باشد، به همین دلیل توصیه می شود انواع فیلتر رگلاتور را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید. از مهمترین مزایای خرید این محصول از نمایندگی های معتبر می توان به این موارد اشاره کرد:

  • خرید محصولات اصل هر برند: برای خرید برند خاصی از فیلترهای رگولاتور، باید به نمایندگی های معتبر همان برند مراجعه شود. برای مثال بعضی از برندهای معتبر و پرفروش Filter Regulator مورد توجه مجموعه های سودجو در کشورهای شرق آسیا قرار گرفته اند و نمونه های تقلبی از برندهای معتبر وارد بازار شده است که متاسفانه از لحاظ ظاهری شبیه نمونه های اصلی هستند و به همین دلیل و برای جلوگیری از خرید ناآگاهانه محصولات تقلبی توصیه می شود از نمایندگی های معتبر برند مورد نظر خریداری شود.
  • خرید فیلتر رگولاتور با قیمت عالی: فیلتر رگولاتور محصولی است که در فروشگاه های مختلف قیمت متفاوتی دارد، اما برای خرید هر برند با بهترین قیمت توصیه می شود به نمایندگی های رسمی مراجعه شود.
  • دریافت خدمات پس از فروش: فیلتر رگلاتور قطعه ای است که برای نصب آن باید بر اساس استانداردهای تعریف شده کار نصب آن را انجام دهد. معمولا در نمایندگی های رسمی برندهای مختلف فیلتر رگولاتور ،افرادی وجود دارند که می توانند برای خرید محصول مناسب و همچنین نحوه نصب آنها به شما مشاوره و راهنمایی رایگان ارائه دهند.
مزایای خرید فیلتر رگولاتور از نمایندگی های معتبر
مزایای خرید فیلتر رگولاتور از نمایندگی های معتبر
مزایای خرید فیلتر رگولاتور از نمایندگی های معتبر

بهترین نمایندگی فروش انواع فیلتر رگولاتور

فیلتر رگولاتور قطعه مهمی است که در صنایع مختلف ایران کاربرد داشته و تهیه نوع با کیفیت این قطعه همواره از دغدغه های اصلی این صنایع بوده است. به همین دلیل شرکت های تخصصی متعددی در سراسر کشور در زمینه تامین این قطعه برای صنایع مختلف ورود کرده اند که یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فعال در این حوزه نمایندگی ما، یعنی مجموعه مگا کنترل است.

فیلتر رگلاتور به عنوان یکی از قطعه های صنعتی مهم در این مجموعه تخصصی با برندهای مختلفی ارائه می شود و ما سعی کرده ایم بهترین و معتبرترین برندهای دنیا را در این مجموعه جمع آوری کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. به همین دلیل ما بابت تمامی برندهای تحت پوشش و فروش خود به خریداران خود ضمانت فروش می دهیم. همچنین ما در این مجموعه تخصصی به تمامی صنایع کوچک و بزرگ توجه کرده ایم و به همین دلیل مدل های مختلف فیلتر رگلاتور را عرضه کرده ایم.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که ما در این مجموعه تخصصی آن را با بهترین قیمت بازار عرضه می کنیم. ما توانسته ایم بهترین برندهای جهانی را بدون واسطه در اختیار خریداران واقعی قرار دهیم و افراد واسطه را از بازار این محصول حذف کنیم، به همین دلیل قیمت فروش انواع فیلتر رگلاتور در مجموعه مگا کنترل بهترین قیمت است.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که صنایع مختلفی در سراسر کشور به آن نیاز دارند و به همین دلیل ما در مجموعه مگا کنترل شرایطی را فراهم کرده ایم که افراد و خریداران از سراسر کشور می توانند نیازهای خود را از طریق این مجموعه و در کوتاهترین زمان ممکن تهیه کنند.

فیلتر رگلاتور قطعه ای است که مشاوره مفید می تواند در خرید و نصب آن بسیار موثر باشد. ما در مجموعه تخصصی مگا کنترل افتخار داریم در این زمینه به مشتریان خود در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم و آنها را برای انجام یک خرید موفق یاری کنیم.

بهترین نمایندگی فروش انواع فیلتر رگولاتور
بهترین نمایندگی فروش انواع فیلتر رگولاتور
بهترین نمایندگی فروش انواع فیلتر رگولاتور

چند پرسش و پاسخ در مورد Filter Regulator

سیستم های پنوماتیک مجموعه هایی هستند که برای کار خود به هوای فشرده عاری از رطوبت و گرد و غبار احتیاج دارند، و به همین دلیل برای تامین هوای سالم این سیستم ها از واحد مراقبت استفاده می شود که فیلتر رگولاتور به عنوان یکی از مهمترین قسمت های واحد مراقبت شناخته می شود.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که بر روی رگولاتور نصب می شود و در کنار روغن زن به عنوان سه عضو مهم واحد مراقبت شناخته می شود. فیلتر رگولاتور از ورود رطوبت و سپس گرد و خاک به سیستم پنوماتیک جلوگیری می کند. زیرا ورود رطوبت می تواند باعث ایجاد خسارت و پوسیدگی اورینگ و پکینگ ها در جک ها، شیرهای فرمان بادی، بدنه جک ها، شیرهای فرمان باد و غیره شود.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که در واحد مراقبت سیستم های پنوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل در هر صنعتی که از سیستم های پنوماتیک استفاده شود، به طبع از فیلتر رگولاتور نیز استفاده می شود. از جمله صنایع های مختلف می توان به این موارد اشاره کرد:

  • صنایع خودروسازی
  • صنایع تولید مواد بهداشتی، شست و شو
  • صنایع تولید دارو و مواد آرایشی
  • صنایع تولید مواد غذایی و نوشیدنی ها
  • صنایع ساختمانی و تاسیسات
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع تولید الیاف و و صنایع ریسندگی
  • صنایع گازی و مشتقات آنها

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که عوامل موثری بر قیمت خرید و فروش آن تاثیرگذار است. برای مثال برندهای مختلفی این قطعه را تولید می کنند و این قطعه در مدل های مختلفی تولید می شود، و یا نوع اتوماتیک و دستی بودن نیز بر قیمت خرید و فروش فیلتر رگولاتور تاثیرگذار است. اما در بهترین حالت می توان انواع فیلتر رگولاتور را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت از نمایندگی های رسمی هر برند تهیه کرد.

فیلتر رگولاتور قطعه ای است که در برندهای  مختلفی تولید می شود و یکی از نیازهای اصلی صنایع مختلف به شمار می رود. به همین دلیل شرکت های مختلفی در زمینه تامین این محصول برای صنایع مختلف فعالیت می کنند که یکی از بهترین آنها مجموعه مگا کنترل است. از مزایای خرید فیلتر رگولاتور از مجموعه مگا کنترل می توان به این موارد اشاره کرد:

  • خرید محصولات اصل و با کیفیت هر برند
  • تنوع محصولات از لحاظ برند و مدل
  • خرید مناسب ترین محصولات با راهنمایی کارشناسان مجموعه مگا کنترل
  • خرید محصولات با بهترین قیمت بازار
  • دریافت گارانتی خرید بابت خرید تمامی محصولات
  • دریافت راهنمایی و خدمات در مورد نحوه نصب و خدمات پس از فروش محصولات
چند پرسش و پاسخ در مورد فیلتر رگولاتور

اشتراک مقاله در شبکه های اجتماعی